LCHF Smoothie

Tänkte testa på denna imorgon, återkommer om hur den smakar!

Känner mig lite illamående även ikväll...undrar om det är omställninen för magen eller om det är magsjka på ingång...hoppas på första alternativet och att det går över snart..någon annan som känt sig illamående och liksom övermätt under dom första dagarna?

LCHF smoothie
Tid: 2 minuter
Portioner: 2 st

Ingredienser
1 dl turkisk yoghurt
1 dl vispgrädde
1 dl frusna bär
1 dl bubbelvatten

Gör så här
Ta fram din mixer och häll i ovan nämnda ingredienser! Mixa i några sekunder och det är klart.


Kommentarer
fia

hej jag är vegetarian och då äter jag ju självklart ej ost och keso..vad kan jag ta istället tror du???

2012-02-07 22:16:00
Naddi

Hej Fia!



Soja Mjölk skulle du kunna byta mot..kanske lite sojamjölk+soja yoghurt att blanda med bären...prova och säg gärna hur det smakade :)

2012-02-07 22:24:07
URL: http://veggolchf.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0