Dag 14

Nu har det gått 14 dagar sen jag började med LCHF och det har funkar jättebra, mår hur bra som helst och känner mig piggare och gladare. Tog nya bilder igen för att se resultat och det syns redan en förändring på kroppen och det känns jättebra. 
Imorgon kör jag igång med träningen igen känner mig helt frisk nu så det ska bli skönt har saknat gymmet de här dagarna.
Idag åt jag en sen frukost som va 2 skivor av brödet jag gjorde igår , ena med smör och ost den andra med kokt ägg som jag hackade och blandade med dressingen jag tipsade om innan det passar jättebra ihop.
Till middag blev det spenatsoppa och en macka med äggröran på.
Har idag också bokat biljetterna till One Love kryssningen som är 29 april, blir en 2 dagars till riga...älskar dom här specialkryssningarna som är lite då och då för det är så grym musik och ja allt är bara superbra kommer bli så kul längtar :)
http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/riga/OneLoveCruise.htm?gclid=COHZw6mDq64CFQRXmAodkzQMow&247SEM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0